Mô tả công việc
- Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers.
- Assist with arranging media visits and handling of media at the resort.
- Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters.
- Update and improve website, social channels with content where appropriate.
- Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort.
- Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching.
- Maintain and actively update media database.
- Perform other ad-hoc duties - unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Free staff accommodation and 3 meals
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)
- Allowance for home visit 1 time/year
- Activity: Birthday Party, Year End Party…
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor
- Details will be discussed at the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- Proven experience in digital marketing, preferably in the hospitality or tourism industry.
- Strong understanding of SEO, SEM, and analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Excellent written and verbal communication skills.
- Good communication in English.
- Proficiency in social media management tools and graphic design software.
- Creative thinker with a passion for travel and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)