Are you a driven sales professional with a passion for high-quality products and the will to gain market share in the dynamic world of building materials? Join the international team and play a key role in the further growth of company.
- As Manager Sales, you are responsible for maintaining and expanding the existing business, support, maintenance, and further development of both dealers and (small and industrial) producers of interior and exterior doors (wood, glass, aluminum, steel, pvc ) in your respective country.
- Architects/Interior Designers are also an important target group for you with a view to project business.
- You conduct market analyses and research to gain insights into market needs and trends
- Based on those market and competition analyses, develop business plan and the local sales strategy, supported by the marketing team, to increase market share
- Provide technical product support and training to further expand the range with existing customers
- Supervise major projects and actively participate in international tender dossiers.
- Report directly to the Area Sales Manager South East Asia in Germany or Italy.
- Bachelor's degree or equivalent and an affinity for technology.
- Enjoy selling a German high-end brand.
- Experience in sales and project business, preferably in a related context, ideally towards medium and large industrial door manufacturers.
- Fluency in English in written and spoken.
- Travelling around the country and actively visiting customers.
- Capable of working independently and goal-oriented.
- Responsible and being result-oriented are second nature to you.
- Good in making contacts with others and enjoy building relationships.
- A high-quality German product, an A-brand with enormous growth potential.
- A GERMAN GROUP has a flat company structure with close-knit teams. There is an informal and mutually respectful working atmosphere.
- You will receive a solid, appropriate salary package
- You will have optimal opportunities for professional and personal development.
- You will be on your countrys payroll.
Email: [email protected]; Phone: 0903432692
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)