Job Descriptions:
Take responsibility for product marketing and application training for dealers and customers, including modality products, such as CT, MRI and console software.
Application training
· Conducting application training for internal side, Healthcare Professionals & Distributors in the proper use of our products at the installation period.
· Providing after-sale service related to the use manual if customers have difficulty.
Product Marketing:
· Analyzing demand of stakeholders to identify opportunities, determines product requirements and inform marketing strategies.
· Gathering and analyzing marketplace trends and customers, competitors’ data.
· Coordinating with Medical Marketing Leader/ Product Assistant Manager/ Business Manager to develop and implement a comprehensive marketing plans and strategies.
Preparation marketing Materials
· Creating the marketing materials such as presentation, video, leaflet… which based on the official information from HQ or other parties to support sales & Marketing in promoting and selling products.
· Preparing or translating technical documents from English to Vietnamese.
Any other assigned job duties as per assigned by the management.
Job Requirements:
· Bachelor’s degree (or equivalent) in business administration, or related field. Medical/ biotechnology/ radiography/ medical imaging background is a plus point.
· Have +5 experience-year working in medical equipment Business. Experience in Radiology field is a plus point.
· Good at listening and mutual communication skill in English.
· Good at critical-thinking and problem-solving skills.
· Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.
· Possessing a strong sense of ownership and being accountable for missions, overcome challenges and difficulties to pursue the final goals.
· Ability to generate ideas/ initiatives/innovations that create value and improve processes instead of just following the previous way.
· Great ability to work with internal and external stakeholders to maintain positive relationships by managing their expectations as well as the desired outcome appropriately is known.
· Willingness and ability to travel.
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)