Mô tả công việc
Supervise and coordinate unloading of inbound/outbound shipments
Maintain teamwork, productive working environment
Respond to customer’s emails and escalations for activities in a timely manner
Comply with the safety environment policy and company regulations.
Direct communicate with Customers to receive inquiries for transportation & customs
Direct communicate with relevant parties for requested information to prepare documentation for transportation and custom inquiries
Maintain good relationship with customers and subcontractors
Conduct operation in line with SOPs, work instructions
Send invoices and shipments documents to request payment from customers
Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.
Prepare related documents for the shipment/order.
Input data accuracy and well update in system
Strictly follow safety policies and client’s requirements and regulations
Ensure that the work schedules are correctly implemented and that jobs are effectively assigned and properly completed.
Verify required inbound/outbound paperwork with drivers, ensuring that all products are properly counted.
Yêu cầu công việc
Proficiency in computer software like MS Office, typing;
Graduated with major in Economics, Logistics, Foreign trade,...
Good interpersonal and negotiation skills;
Customer oriented mindset, clear pronunciation, efficient and "can do" attitude, good team player
Good at Cambodian and Chinese.
Have experience at the same position and in Logistics company.
Quyền lợi
Social insurance contribution is 75- 80% of salary.
Salary ranges from 13- 17 million VND/month, negotiable.
Benefits for holidays, Tet, birthdays, annual health check- ups, ETC., in accordance with legal regulations.
Opportunities for learning and career advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 02:40:02
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)