Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)