Mô tả công việc
Client Liaison Executives will be responsible for providing excellent customer service to all valued patients and will be proud of their professional, courteous, and helpful attitude in all dealings with internal and external customers.
* KEY RESPONSIBILITIES:
- Answering customer phone calls.
- Making customer appointments.
- Translating medical files.
- Gathering information to complete patient files on the system.
- Checking I.D papers, insurance membership, and details.
- Managing patient flow.
- Handling cashier work.
- Ensuring all information is ready for billing and payment purposes.
- Checking that patients have all necessary documentation/ reports/ medication, etc. before leaving the clinic.
- Perform other tasks as assigned by the Line Manager
Yêu cầu công việc
* EDUCATION & EXPERIENCE:
- Holder of a diploma or equivalent degree
- Having experience in customer relations/ interaction, preferably at foreign service companies or in the healthcare industry, as well as hospitals/ clinics in an international environment, will be an advantage.
* KEY CAPABILITIES & SKILLS:
- Vietnamese/English/Korean/ Japanese speaking candidates
- Excellent communication and interpersonal skills
- Good problem-solving skills and ability to handle conflicts
- Ability to work well under pressure
- Commitment to excel, striving to exceed standards and achieve best results
- Fluency in English is a must
- Caring and empathy
- Positive attitude, able to be multi-tasked
- Well-groomed, pleasant outlook is a plus.
- Willing to work in shifts
All English CVs are welcome to apply, we will contact you very soon if your CV is qualified.
Quyền lợi được hưởng
Medical benefits, Annual check-up
13th Salary
Chăm sóc sức khoẻ
Free outpatient consultation with doctors
Nghỉ phép có lương
14 days of annual leaves + 04 day of sick leave
Christmas day (24&25/12)
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)