Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take over the sales package (quote/contract signed, contract review) from sales people
- Interface/ Co-ordinate with customers, sales and technician to provide the services meets customer’s needs .
- Manage and arrange the schedule for inspector/ technician implementation.
- Liaise with customers/ technician on sample submission, Classify the samples + application form, confirm test parameters, prepare the necessary documents and pass to lab technician for testing.
- Monitor and track the progress of the jobs by following up the technician/ inspector for samples and test/ inspection result.
- Prepare test/ inspection reports to customers and manager as well as perform other related administration work
- Interface with customer job status and handle enquiries
- Maintain and upkeep laboratory/ inspector records and documentations
- Follow the samples status from subcontract, invoicing & payment to sub contract
- Follow LMS program
- Do invoice request and send to Account Dept to issue invoice
- Handle the payment status of the customers
- Report all activities to Manager
- Other duties relevant to this level assigned by manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent
- Knowledge of testing and ISO17025 is an advantage
- English communication with B level or equivalent
- Office computer skills (Excel, Word, Powerpoint), Back-Office work skills
- Result and service-orientated individual who possesses initiative and good communication skills
- A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projected and timelines
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- Working time: Monday - Friday (8.30AM - 5.30PM)
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Accident insurance 24/7, annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) là một thành viên thuộc Tập đoàn Yusen Logistics (Nhật Bản). Công ty chuyên cung cấp các dịch vụ logistics như tiếp vận đường biển và đường không, kho bãi, phân phối, vận chuyển. Thừa hưởng bí quyết, kinh nghiệm từ công ty mẹ cũng như với nỗ lực không ngừng, Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) đã mang lại các giải pháp logistics toàn diện cho doanh nghiệp với chất lượng, an toàn bảo đảm. Ngoài trụ sở chính ở Hà Nội, Công ty cũng đã lập nên mạng lưới kinh doanh trên toàn quốc. Phóng viên đã có cuộc trao đổi với ông TAKESHI KONDO, Tổng Giám đốc Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam). Lê Sáng thực hiện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2007: Thành lập công ty
Mission
Sự phát triển bền vững của chúng tôi luôn song hành cùng với sự phát triển của xã hội. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện cùng với sự cải tiến liên tục trong quá trình phát triển sự nghiệp của mình.
Review Yusen Logistics
Chính sách công ty có nhiều điểm tốt như chính sách đóng BH full lương, trả đúng hạn, bảo hiểm ngoài. Tuy nhiên, môi trường quá nhiều toxic. (gl)
Công ty tuyệt vời thực sự quan tâm đến nhân viên. Lịch làm việc rất linh hoạt, ban quản lý quan tâm. (gl)
Chính sách công ty có nhiều điểm tốt như chính sách đóng BH full lương, trả đúng hạn, bảo hiểm ngoài.