Mô tả công việc
• Acquire a working knowledge of the client’s business;
• Proactively interact with key client’s management to gather information, resolve problems, and make recommendations for business and process improvements;
• Lead client audit engagements, which include planning executing, directing, and completing financial audits;
• Conducts assigned audit engagements successfully from beginning to end;
• Identifies and communicates issues raised, offering recommended solutions relevant to business and risk;
• Supervises junior auditors assigned to engagements providing guidance and overall review of deliverables;
• Prepare audit file, audit reports, financial statements in accordance with standards VAS, IFRS and related to laws.
• Performs other related duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in auditing and accounting or related field;
• Minimum of 02 years recent work experience for audit senior position;
• Fluent in English both oral and written is priority;
• Proficiency in Microsoft Office software programs;
• Stress management;
• Highly motivated self-starter with ability to multitask and complete assignments within time constraints and deadlines;
• Strong organizational skill and attention to detail.
Quyền lợi được hưởng
• Monthly salary: Negotiation; 13th month salary; Incentive for BKP quarterly; Incentive for special job and transfer pricing job;
• Provide lunch at the company;
• Support breakfast fee;
• Support dinner meal in audit season;
• Opportunities to join to English class and enhance English skill with foreigner teacher;
• Annual leave;
• Pantry;
• Training Opportunities;
• Have opportunity to be considered to higher position depend on your performance;
• Opportunities to join sport clubs;
• Company trip;
• HealthCare checked;
• Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law.
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) là một thành viên thuộc Tập đoàn Yusen Logistics (Nhật Bản). Công ty chuyên cung cấp các dịch vụ logistics như tiếp vận đường biển và đường không, kho bãi, phân phối, vận chuyển. Thừa hưởng bí quyết, kinh nghiệm từ công ty mẹ cũng như với nỗ lực không ngừng, Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) đã mang lại các giải pháp logistics toàn diện cho doanh nghiệp với chất lượng, an toàn bảo đảm. Ngoài trụ sở chính ở Hà Nội, Công ty cũng đã lập nên mạng lưới kinh doanh trên toàn quốc. Phóng viên đã có cuộc trao đổi với ông TAKESHI KONDO, Tổng Giám đốc Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam). Lê Sáng thực hiện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2007: Thành lập công ty
Mission
Sự phát triển bền vững của chúng tôi luôn song hành cùng với sự phát triển của xã hội. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện cùng với sự cải tiến liên tục trong quá trình phát triển sự nghiệp của mình.
Review Yusen Logistics
Chính sách công ty có nhiều điểm tốt như chính sách đóng BH full lương, trả đúng hạn, bảo hiểm ngoài. Tuy nhiên, môi trường quá nhiều toxic. (gl)
Công ty tuyệt vời thực sự quan tâm đến nhân viên. Lịch làm việc rất linh hoạt, ban quản lý quan tâm. (gl)
Chính sách công ty có nhiều điểm tốt như chính sách đóng BH full lương, trả đúng hạn, bảo hiểm ngoài.