Việc làm Hòa Bình Group

Cập nhật 19/11/2024 17:59
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Tổ Chức Hội Nghị, Sự Kiện Và Du Lịch Quốc Tế Hòa Bình
Assistant Nll Deputy Managing Director, Development
Hòa Bình Group
72 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 6 Nguyễn Khắc Viện, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Overview:

  • Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
  • Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.

Responsibility:

1. Executive Support​

  • Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
  • Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
  • Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
  • Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
  • Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
  • COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.

2. Operation activities to support NLL DMD​

  • Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
  • Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
  • Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
  • Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
  • Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
  • Process and distribute daily mail.
  • Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
  • Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
  • Other projects/duties as assigned for the overall

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
  • Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
  • At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
  • Extensive experience in document controlling.
  • Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
  • Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
  • Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
  • Proficiency in English.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Tổ Chức Hội Nghị, Sự Kiện Và Du Lịch Quốc Tế Hòa Bình
Hòa Bình Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty tổ chức Hội nghị, hội thảo, sự kiện và Du lịch Quốc Tế Hòa Bình (HOABINH GROUP) chuyên tổ chức hội nghị, hội thảo, tổ chức sự kiện, teambuilding chuyên nghiệp, tổ chức các chương trình du lịch chất lượng cao trong nước và quốc tế, cho thuê xe du lịch và các thiết bị phục vụ sự kiện.

Với lịch sử gần 15 năm thành lập với kinh nghiệm vô cùng dày dạn của đội ngũ nhân sự, "HOABINH GROUP" đã và đang trở thành một trong những thương hiệu có uy tín tại Việt Nam, làm hài lòng tất cả các khách hàng khó tính nhất. Phương châm hoạt động của chúng tôi là: "Chất lượng làm nên danh tiếng". Do vậy, đến với chúng tôi quý khách luôn luôn được hưởng những dịch vụ hoàn hảo nhất. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp giàu kinh nghiệm, nhiệt tình chu đáo được đào tạo chính quy tại những địa chỉ tin cậy, chúng tôi không ngừng khẳng định mình trong môi trường cạnh tranh và tin tưởng rằng mỗi sự hợp tác với chúng tôi luôn là sự lựa chọn đúng đắn nhất của Quý khách.

Để trở thành một thương hiệu uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Hội nghị, Hội thảo, Sự kiện, Du lịch - không thể không kể tới đội ngũ nhân sự cùng môi trường văn hóa làm việc đầy năng lượng của HBG. Chúng tôi chờ mong sự gia nhập của các bạn trẻ nhiệt huyết, tài năng và yêu nghề dịch vụ/sự kiện để đưa công ty ngày càng phát triển bền vững cũng như vươn ra tới thị trường Đông Nam Á, Châu Á.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Hòa Bình Group là công ty được thành lập từ tháng 3 năm 2021.

Mission

  • “Chất lượng làm nên danh tiếng” là phương châm hoạt động và cũng là thông điệp mà HoaBinh Group muốn gửi gắm tới Quý khách hàng!

Những nghề phổ biến tại Hòa Bình Group

Bạn làm việc tại Hòa Bình Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hòa Bình Group

Hòa Bình Group

Click để đánh giá