Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Từ đầu những năm 90, tự hào là công ty kiểm toán quốc tế đầu tiên được thành lập tại Việt Nam, EY Việt Nam đã tích cực tham gia với các cơ quan quản lý nhà nước cải thiện khuôn khổ pháp lý, phát triển năng lực quản lý cũng như sát cánh với các doanh nghiệp khách hàng xây dựng các giải pháp kinh doanh hiệu quả và bền vững. Qua thời gian, chúng tôi đã lớn mạnh từ những hạt giống đầu tiên tới quy mô Công ty hiện nay với hàng nghìn chuyên gia cung cấp dịch vụ cho hàng nghìn khách hàng trong tất cả các lĩnh vực của nền kinh tế. Chúng tôi tự hào đã thể hiện một bản lĩnh tiên phong rất “EY Việt Nam” khi không ngừng dẫn dắt, đổi mới và gặt hái thành công trong suốt 30 năm qua. Và trên hành trình đó, chúng tôi cũng luôn đề cao trách nhiệm đối với xã hội bằng cách chủ động tổ chức hoặc tích cực tham gia đóng góp cho cộng đồng thông qua nhiều hoạt động xã hội từ thiện và nhân văn.
Review EY VietNam
Môi trường học tập tốt cho trình độ đầu vào (GL)
Môi trường làm việc thân thiện (GL)
Môi trường làm việc tốt (GL)