Việc làm Grand Mercure Danang Hotel

Cập nhật 04/11/2024 08:59
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Grand Mercure Danang Hotel
Guest Relation Manager
Grand Mercure Danang Hotel
101 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngô Quyền - Hải Phòng

Mô tả công việc

• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.

• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay

• Ensure clients are properly greeted upon their arrival

• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in

• Coordinate luggage collection and storage

• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions

• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…

• Actively listen to and resolve complaints

• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services

• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns

• Inform clients of our hotel services, tours and activities.

• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered

• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures

• Examine daily duties, assign tasks and check on progress

• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings

• Establish friendly relationships with regular hotel clients

• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.

• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.

• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival

• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.

• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees

Quyền lợi được hưởng

- Lương và chế độ đãi ngộ hấp dẫn

- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc

Yêu cầu công việc

• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role

• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws

• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus

• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills

• Excellent problem-solving and multitasking skills

• Leadership skills along with the ability to motivate staff.

• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)

• Strong sense of responsibility and a professional presentation

• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.
Khu vực
Báo cáo

Grand Mercure Danang Hotel
Grand Mercure Danang Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Đảo Xanh, Quận Hải Châu, Thành phố Đà Nẵng, Việt Nam

Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!

Những nghề phổ biến tại Grand Mercure Danang Hotel

Bạn làm việc tại Grand Mercure Danang Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Grand Mercure Danang Hotel

Grand Mercure Danang Hotel

Click để đánh giá