Mô tả công việc
Prepare all administration documents required by the Hotel sales team
Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner
Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
Attend monthly sales meetings
Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data base
Assist with direct mail campaigns
Statistical collation on behalf of state (weekly)
Maintain filing systems (manual and electronic)
Maintenance and management of data base
Prepare proposal, contract and BEO
Assist with promotions and familiarizations where requested
Organize Trade shows, functions and exhibitions, business trip where applicable and advised by Superiors
Assist with compilation of annual budgets, business plan and regular action plans
Assist with tender submissions
Stock control of collateral
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Good communication
Problem solving and organizational abilities.
Ability to work effectively and contribute in a team
Self-motivated and energetic
Proficient in the use of Microsoft Office
Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
- To apply for a job in hotel or to send CV through email.
Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!