What you will do
- Plan and execute consumer research, competitor and market analysis to answer key business, marketing and product questions, ensure report quality and timely delivery of research outputs;
- Design and manage research projects that include either one or combination of the following types of research: (1) quantitative research such as tracking surveys, e.g. brand health, competitive NPS; U&A, market sizing and segmentation, campaign evaluation etc.; (2) qualitative research such as in-depth interviews, focus groups, diary studies, concept testing etc.; (3) secondary research such as competitor analysis, business model and strategy, product and marketing ideation etc.
- Interpret data and information into clear and compelling insights that lead to actionable recommendations, able to communicate results and recommendations to key stakeholders;
- Work closely with cross-functional stakeholders in product, design, data science, marketing, and business units to provide customer and market understanding and drive research recommendation implementation;
- Implement new, improved and/or more cost-effective marketing research tools, methods, and processes;
- Follow and improve the standardization of the research process, documentation and sharing knowledge;
- 3+ years conducting market research and/or business consulting, with an excellent command of either qualitative, quantitative methods and/or business consulting capabilities;
- Strong foundational knowledge of qualitative or quantitative research tools and techniques;
- (Qualitative) Good moderation skills, including strong ability to relate to people at all levels and an effective/flexible communication style;
- (Quantitative) Proficient with a variety of statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc. Proficient in SPSS, R/R Studio or other statistical analysis software. Proficient in Oracle, SQL Server or other SQL-based platforms is a Plus;
- Strong business acumen; an understanding of business goals, strategies and pressures while being aware of industry trends and competitive actions as a context for doing research;
- Ability to build collaborative relationships remotely and cross-functionally to influence strategy and decisions;
- Can express ideas clearly and simply; listen to others. Good data/ insights analysis / interpretation skills. Excellent written and verbal communication;
- Strong project management skills and experience guiding multiple internal and/or outsourced projects simultaneously;
- Good attitude and ability to work independently, as well as part of a team;
- Language: proficient in English. Chinese is a plus.
Công ty cổ phần bất động sản HECO LAND được thành lập tháng 3.2022 với tư tưởng và triết lý kinh doanh là UY TÍN, CHÍNH TRỰC , TỐC ĐỘ , HIỆU QUẢ , CHIA SẺ và BỀN VỮNG.
HECO LAND ra đời với mục đích đem lại dịch vụ tốt nhất cho ngành môi giới bất động sản, nâng cao chất lượng chuyên môn cho mỗi cá nhân sale trong nghề môi giới để đem lại dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Giúp cho khách hàng, những chủ nhà , nhà đầu tư, chủ dự án có một đơn vị có sale chuyên môn cao, dịch vụ tốt để khách hàng tin tưởng và lựa chọn lâu dài, không mất thời gian cho việc tìm kiếm và gặp những rắc rối khi giao dịch.
Đi cùng với sự phát triển nhanh và thần tốc của ngành bất nhưng chất lượng dịch vụ ở ngành môi giới việt nam còn nhiều bất cập, chất lượng dịch vụ môi giới bị đánh gía thấp, thiếu niềm tin vào các nhà môi giới, do chuyên môn và thông tin đưa ra thiếu chuyên nghiệp và chính xác.
Từ những lý do đó HECO LAND ra đời với mục đích đem lại dịch vụ môi giới, tư vấn đầu tư, phân phối bất đông sản tốt nhất.
Với mục đích ra đời cùng sự tin tưởng của quý khách hàng chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào sự phát triển công ty và khẳng định sự uy tín và giải pháp hiệu qủa trong linh vực dịch vụ môi giới bất động sản tại Việt Nam.
HECO LAND chân thành cám ơn sự hợp tác của các cổ đông, sự tín nhiệm của khách hàng và đối tác và sự cống hiến của tập thể nhân viên trong sự thành công của công ty, chúng tôi mong muốn luôn nhận được sự đồng hành và ủng hộ của các cổ đông, khách hàng và đội ngũ cán bộ nhân viên trên con đường về mục tiêu và sứ mệnh phía trước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
3/2022: Công ty chính thức hoạt động
Mission
HECO LAND có Sứ mệnh đem lại sự thịnh vượng cho khách hàng, cổ đông, nhân viên, đối tác là sự lựa chọn đầu tiên trong dịch vụ môi giới, phân phối bất động sản tại Việt Nam. Bằng việc Giải quyết những nỗi đau của khách hàng, những lo lắng của chủ nhà, những nỗi buồn của chủ đầu tư và những khó khăn sale bất động sản.
Xây dựng một hệ thống dịch vụ phân phối Bất động sản trải dài khắp tỉnh thành việt nam, đem lại dịch vụ tốt nhất đóng góp cho ngành nghề môi giới là nghành có chuyên môn cao mang tầm quốc tế.