Mô tả công việc
- Analyze yearly skills training and career development needs.
- Analyze performance deficiencies.
- Design program evaluation instruments.
- Assist training manager to develop skills training and career development programs and activities.
- Evaluate and selects external resources and programs.
- Organize and coordinate management, supervisory and interpersonal skills training sessions.
- Facilitate organizational development workshops.
- Schedule training activities and facilities.
- Organize Departmental Trainer Team Activities
- Assist/advise department heads in their on-the-job training programs.
- Implement and monitor management trainee programs.
- Coordinate and monitor career development activities.
- Plan, administer and supervise new associate’s orientation programs.
- Train, develop and evaluate subordinates.
- Disseminate information on self-development options and opportunities.
- Maintain and control library (books, periodicals, AV equipment and training materials).
- Coordinate Radisson Hotel Group Training Workshop.
- Prepare monthly training plan and activity.
- Prepare monthly reports relative to training.
- Prepare and monitor training budgets to ensure good cost control
- Administer and maintain documentation and records for all training related activities.
- Perform other duty and responsibilities as necessary from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
HERAMO - Ứng dụng giặt ủi vệ sinh 4.0 là startup tiên phong tại Việt Nam trong việc ứng dụng công nghệ cách mạng hóa trải nghiệm giặt ủi & vệ sinh chỉ với một chạm cho hàng triệu người. Hơn 5 năm hoạt động, HERAMO tự hào khi phục vụ, mang đến niềm vui, sự tiện lợi cho hơn hơn 50,000 khách hàng.
Năm 2021, HERAMO vinh danh đạt giải Giải 3 Cuộc thi STARTUP WHEEL 2021 - cuộc thi khởi nghiệp lớn nhất Việt Nam.
Tầm nhìn trong 10 năm tới, HERAMO sẽ trở thành một trong những nền tảng công nghệ dịch vụ về đời sống (lifestyle) & nhà cửa (home service) lớn nhất Đông Nam Á - giúp đỡ hàng chục triệu khách hàng các công việc giặt ủi, vệ sinh không gian sống, chăm sóc gia đình để họ có thêm thật nhiều thời gian dành cho những người thân yêu, trải nghiệm hạnh phúc trọn vẹn và nâng cao chất lượng cuộc sống.
Review Công nghệ Heramo
Sếp vui tính. Đồng nghiệp hòa đồng. Môi trường làm việc rất lành mạnh, thân thiện và nếu chịu khó học hỏi thì sẽ phát triển được rất nhiều. (RV)