Mô tả công việc
• Engage in providing service and an overall F&B experience to guests.
• Assume full responsibility for outlet performance in the absence of the Outlet Manager or Assistant Outlet Manager.
• Manage outlet operations on daily basis ensuring an effective and positive working environment at all times.
• Ensure outlet setup and ambience following concept guidelines.
• Be responsible for outlet orderliness and cleanliness both front and back of house.
• Monitor the outlets’ mise-en-place process following opening and closing checklists.
• Handle guest inquiries, notice comments or complaints and report accordingly.
• Monitor cashiers and be able to perform cashier functions when required, including managing cash flows and submission of required financial reports.
Additional responsibilities as below:
• Support other F&B operations outside of assigned outlet when required.
• Undertake any reasonable additional tasks as assigned by the Food and Beverage Operations Manager to ensure the overall success of F&B department.
Quyền lợi được hưởng
- Salary is always paid on the last day of the month along with Service Fee divided from 5% of the hotel's revenue
Lương luôn luôn trả đúng ngày cuối của tháng cùng với Phí phục vụ được chia từ 5% doanh thu của cả Khách sạn
- Social insurance is paid from the first day of probation and over 100% of salary on the contract
Bảo hiểm xã hội đóng từ ngàngay đầu thử việc và đóng trên 100% lương trên Hợp đồng
- Accident insurance is purchased 24/7 (during and outside working hours) from the first working day
Bảo hiểm tai nạn được mua 24/7 (trong và ngoài giờ làm) ngay từ ngày đầu đến làm việc
- Be trained in relevant knowledge, do well and have opportunities for promoting
Được đào tạo các kiến thức liên quan, làm tốt có cơ hội thăng tiến
- The working environment follows the culture of Hilton Group, an American hotel management group that has been on the market for more than 100 years.
Môi trường làm việc theo văn hóa của tập đoàn Hilton, một tập đoàn quản lý Khách sạn của Mỹ đã có mặt trên thị trường hơn 100 năm qua.
Yêu cầu công việc
• Experience in working with operation reports, POS system and cashier reports.
• Ability to adapt, comply and provide trainings of Food and Beverage brand standards.
• Ability to supervise, develop and guide a team of different positions.
• Flexibility to respond to a range of different work situations.
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
• Hotel experience
• Familiar with Property Management Systems
• Experience in a similar position
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
Yêu cầu hồ sơ
Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:
- Hilton Da Nang
- Hilton Hanoi Oper
-
Hilton Garden Inn Hanoi
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1992
Mission
- Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.
Review Hilton Saigon
Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.
Tốt(GL)
Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt