Mô tả Công việc
-
Greet and welcome guests in a pleasant and professional manner
-
Provide excellence guest service, while having the ability to predict and exceed the guest’s needs and expectations.
-
Acknowledge the guest immediately when they approach the host stand.
-
Knowledgeable of all the properties amenities and services, have the ability to make suggestions to promote the property.
-
Seat guests systematically to meet the needs of servers and business volumes.Maximize the use of the facility and staffing.
-
Seat guests and present a clean menu.May be required to pull chairs for guests and/or arrange (slide) tables together for large parties.
-
Perform all side work as assigned.
-
Monitor the line to ensure assist with the control and flow of traffic at the door.
-
Keep the work environment clean and organized, free of clutter.
-
Collect the menus and discard any that are tattered, torn or dirty.
-
Assure a smooth transition during shift change, remain on duty in position until a replacement is present.
-
Ensure tables are properly set to start each shift.
-
Pick up any debris on the floor.
-
As the guest departs the outlet, thank them for dining with you and extend a sincere invitation to dine with us again.
-
Handle guest complaints immediately, involve management when needed.
-
Keeps supervision informed on a timely basis of any undue variance from expected results.
-
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
-
Must have the ability to be productive for long periods of time.
Yêu Cầu Công Việc
-
Vocational School Certificate is required.
-
Must present a well-groomed appearance, sweet smile.
-
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluency in English and Chinese is preferred.
-
Well organized, multitask, detail oriented, problem solving.
-
Office Microsoft knowledge required.
-
Strong memorization skills
-
Professional telephone etiquette skills.
-
Must have the computer skills to be proficient in the reservation system.
-
Must be able to stand for the entire work shift.
-
Outgoing and gregarious to initiate and engage guests in conversations.
-
Must be able to work with minimal supervision, handle a fast-paced, busy, and somewhat stressful environment, and work under pressure and meet deadlines with particular attention to detail.
-
Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:
- Hilton Da Nang
- Hilton Hanoi Oper
-
Hilton Garden Inn Hanoi
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1992
Mission
- Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.
Review Hilton Saigon
Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.
Tốt(GL)
Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt