Việc làm Hilton Saigon

Cập nhật 16/12/2024 15:58
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
HILTON HOTELS & RESORTS
Duty Manager / Quản Lý Trực Ca
Hilton Saigon 4.1★
10 đánh giá 170 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Front Office Operation

• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members

• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met

• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk

• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates

• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations

• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook

• Sign media and supervise shift handover procedures

• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues

• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently

• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests

• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness

• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales

• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies

• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates

• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.

• Conduct Night Audit Process for hotel

• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

Quyền lợi được hưởng

  • Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
  • Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
  • Housing allowance for empployees out of Binh Thuan Province/ Phụ cấp nhà ở cho nhân viên ngoại tỉnh Bình Thuận
  • Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Diploma in Tourism & Hospitality Management

• Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Results and service oriented with an eye for details

• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Sơ yếu lý lịch

- Potrait Photo /Ảnh

- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng

- Health check / Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record / Lý Lịch Tư Pháp

Khu vực
Báo cáo

HILTON HOTELS & RESORTS
Hilton Saigon Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
D8 Giảng Võ, Phường Giảng Võ, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:

  • Hilton Da Nang
  • Hilton Hanoi Oper
  • Hilton Garden Inn Hanoi

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 1992

Mission

  • Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.

Review Hilton Saigon

4.1
10 review

11/12/2023
Trợ lý hành chính tại Hà Nội

Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.

20/04/2024
Nhân viên pha chế tại Hồ Chí Minh

Tốt(GL)

20/11/2023
Giám sát bán hàng/ Sales Supervisor tại Đà Nẵng

Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt

Những nghề phổ biến tại Hilton Saigon

Bạn làm việc tại Hilton Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hilton Saigon

Hilton Saigon

Click để đánh giá