Việc làm HÔTEL du LAC

Cập nhật 18/09/2024 21:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê
Front Desk Agent
HÔTEL du LAC
43 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.

RESPONSIBILITIES:

- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.

- Register and rooms all arrivals according to established procedures.

- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.

- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.

- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.

- Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.

- Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures.

- Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.

- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Seasonal Packages, Wyndham Rewards programs.

- Attend to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Guest Service Manager if he/she unable to assist.

- Familiar with other Wyndham Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Wyndham Hotels.

- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.

- When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.

- Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.

- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times.

- Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Wyndham Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.

- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê
HÔTEL du LAC Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
35 - 37 Hàng Trống, Quận Hoàn Kiếm

Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.

Những nghề phổ biến tại HÔTEL du LAC

Bạn làm việc tại HÔTEL du LAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HÔTEL du LAC

HÔTEL du LAC

Click để đánh giá