Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
WOCAL Ke Ga Glamping là khu nghỉ dưỡng sinh thái sang trọng nằm dọc theo bãi biển cát trắng dài 3,6 km nguyên sơ tại Kê Gà – Thôn Cây Găng, xã Tân Thành, Huyện Hàm Thuận Nam, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam, gần Đảo Hòn Bà và cách Thành phố Hồ Chí Minh khoảng 2,5 giờ. Chúng tôi cung cấp trải nghiệm cắm trại sang trọng độc đáo kết hợp sự thoải mái của chỗ ở sang trọng với sự giản dị và thanh bình của thiên nhiên. Những chiếc lều được thiết kế chu đáo của chúng tôi-Sunshine 27, Sunshine 38 và Dreamer 49- cũng như tòa nhà khách sạn với 16 phòng, cung cấp cho du khách nhiều lựa chọn phù hợp với sở thích của họ.
Khu nghỉ dưỡng của chúng tôi có nhiều địa điểm ăn uống, bao gồm Pho Bar, Beer Bar, Wine + Cocktail Bar (Tequila Bar), Tree Bar, Lounge và khu vực BBQ Sunshine 95. Du khách có thể tham gia nhiều hoạt động như chèo thuyền đứng, tập thể dục ngoài trời, bắn cung, bỏng chuyến bãi biển, đua xe địa hình, mô tô nước, bóng ném và chèo thuyền kayak. Bằng cách cung cấp những tiện nghi và trải nghiệm này, chúng tôi mong muốn tạo ra một nơi nghỉ dưỡng yên bình và đích thực, hòa mình vào thiên nhiên và lối sống chậm rãi