Việc làm Kotra

Cập nhật 26/10/2024 20:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
Assistant Manager, Sales (Training Services)
Kotra 4.5★
2 đánh giá 52 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.

  • Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
  • Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
  • Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
  • Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
  • Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
  • Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
  • Comply with working procedures and trainer qualification process
  • Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
  • Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
  • Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
  • Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
  • Generate prompt and accurate quotations for inquiries
  • Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
  • Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
  • Responsible for customer retention as well as related marketing events:
  • Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
  • Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
  • Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
  • Other duties relevant to this level

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
  • Proven strong experience as an Academy Sales
  • Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
  • Strong sales and/or business development track records
  • Mature, self-disciplined and result-driven
  • Independent working with high pressure
  • Speak English fluently in writing and communication.
  • Track record in designing and executing successful training programs
  • Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
  • Ability to plan, multi-task and manage time effectively
  • Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
  • Good computer and database skills

Others (Benefit):

  • Working in an international dynamic and friendly environment
  • 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
  • 13th-month salary, bonus based on performance and business result
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
  • Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
  • Free parking (bicycle, motorbike, car)
  • Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
  • Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.5
2 review

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá