Việc làm Kotra

Cập nhật 26/10/2024 20:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
Kotra 4.5★
2 đánh giá 52 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.5
2 review

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá