Mô tả công việc
• Negotiate the best contract rate and agreement with local suppliers based on the company&039;s strategy
• Investigate and identify new products from local vendors that are appropriate for the company&039;s key markets
• Make and deliver training for Sales and relevant departments to increase product and destination knowledge
• Create new products in response to sales team or leader requests
• Coordination with all relevant departments is required. Local tour guides ensure that the new tours run smoothly
• Control the services of current suppliers to ensure that they meet the company&039;s standards
• Inspect new destinations, analyze, and select appropriate products for each market.
• Collaboration with local suppliers is essential to ensuring that purchasing prices are competitive, correct, and reasonable
• Coordination with the Sales team to inspect new destinations and put together tailor- made packages based on the needs of each market
• Keep the sales team and overseas partners informed of new products and changes in each destination
• Maintain the relationship for all contracting and operational activities, act as the face- to- face key point contract for land supplier vendors in non- core destinations (Thailand, Singapore, Bali)
• Assist with daily Sales’ requests, questions, and inquiries from Agents or other departments
• Update the service lines and tour modules in system and double- check everything
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE:
Baccalaureate, degree or equivalent work/life experience/ travel passion
2- 3 years of experience in tourism or hospitality industry
EXPERIENCE:
Experience in working with different cultures.
2- 3 years&039; experience in an inbound travel company in SE Asia
SKILLS:
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Good written and spoken English, preferred
Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations (PowerPoint, WebEx, etc.), co- coordinating training sessions, etc.
SPECIAL REQUIREMENTS:
Long term commitment
Flexibility to work overtime and travel as required
Ability to work under pressure
Quyền lợi
BENEFITS
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Income negotiable according to ability. Annual, Quarterly, and Tet bonuses...
Other special policies of the company.
Work in a modern, dynamic, equal and professional environment.
Enjoy high standard health insurance, Happy hour, Yearly Company trip...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1962
Mission
Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Review Kotra
NICE and a wonderful job I have ever had in my career
A mix of Korean and host country's cultures