This role is managing the performance of the Premium Collection team in alignment with approved policies, guidelines, and objectives. The goal is to serve customers effectively and efficiently.
Job Responsibilities
Ensuring excellent customer service throughout the policy lifecycle. This contributes to customer retention, higher paid rates, increased customer satisfaction, attracting new customers, and enhancing the company’s image and brand.
Key Responsibilities
- Processing: Ensure that customer payments are processed accurately according to the Premium Collection Manual and Guidelines. Maximize team performance to achieve business-as-usual KPIs and objectives.
- Complaint Resolution: Collaborate to swiftly and effectively address customer complaints related to operational issues.
- Operating Manual Updates: Keep the Operating Manual up-to-date and communicate changes effectively to relevant parties. Ensure quality control, risk management, and compliance.
- Collaboration: Coordinate with other teams in Operations and various departments across the company to solve problems effectively.
- Process Transformation: Drive process improvements to enhance operational efficiency. Understand and effectively utilize resources of our large-scale service network, provided by internal systems, departments, policies, and procedures. Team Development: Foster team growth, improve productivity, and maintain high-quality standards.
This Role Is
- To drive Premium Collection performance, ensure the team operates smoothly to achieve business objectives.
- To effectively collaborate with other sections to ensure timely project implementation and the attainment of expected results.
Qualifications / Bằng Cấp
- University Graduate in Finance, Banking, Insurance. Having MBA is a strong advantage.
- Minimum 8-year experience in Life Insurance, Banking or Financial services sector including 5 years in management.
- Knowledge: Management, Life Insurance, Project Management, in-depth knowledge of local and national government, Office computer
- Skills: Problem solving, judgment, communication, crisis & conflict management, decision making, analytical thinking, adaptability, customer oriented, negotiation, presentation, project management and process improvement.
- Leadership: Strong leadership capabilities including strategic & commercial acumen, execution excellence, leading innovation and change, integrity, customer centricity, collaborative teamwork, and talent development; proven ability to set targets, and motivate teams to deliver goals in a high performing culture.
Legacy Yên Tử - MGallery Khách sạn boutique cá tính cho trải nghiệm du lịch đáng chú ý Hãy chuẩn bị để bị mê hoặc trong lòng Thiền tông Trúc Lâm với Legacy Yên Tử, MGallery by Sofitel. Nằm ở Thành phố Uông Bí, chỉ trong vòng một giờ lái xe từ Vịnh Hạ Long và Sân bay Cát Bi, thiết kế thế kỷ 13 của nó đặt bối cảnh cho kỳ nghỉ, thiền định hoặc chuyến đi khuyến khích của bạn. Khách sạn nằm dưới chân núi Yên Tử, đối diện làng Yên Tử với các hoạt động trekking và tâm linh có sẵn. Toàn bộ khách sạn được thiết kế với sự sang trọng ngoạn mục, mang di sản lịch sử, văn hóa và tinh thần của triều Trần thông qua nghề thủ công truyền thống. Du khách có thể thưởng thức tuyển chọn các món ăn Việt Nam và quốc tế thú vị tại Nhà hàng Thọ Quang và Quán Bar Thiên Quan, hoặc thư giãn trong bầu không khí quyến rũ của Am Tue Tinh Wellness. Núi Yên Tử sợ hãi là cái nôi của Thiền tông Trúc Lâm ở Việt Nam được thừa hưởng nền văn hóa và tinh thần lịch sử phong phú từ triều đại nhà Trần. Đây là địa điểm lý tưởng để trekking cũng như du lịch tâm linh với rừng tự nhiên và cảnh quan đẹp.