Mô tả công việc
Maintain a friendly, neat and pleasant image to our customers.
Always check personal hygiene and be well groomed in appearance.
Always be friendly and professional under any circumstances.
Provide courteous service to guests and respond promptly and tactfully to guests’ complaints, requests and enquiries.
Give guests immediate and complete attention to their requests and complaints.
Work closely with The Level Supervisor/Manager in handling complaints.
In the absence of The Level Supervisor/Manager, takes down particulars of complaints or requests and pass them to Duty Manager and Customer Service Manager to follow up.
Greet and meet guests in The Level from 6 am to 11pm.
Offering the Food and Beverage service for our customers. Take the order carefully and deliver the food and drink quickly.
Check the Food and Beverage inventory and office stationery. Make sure it is enough for daily use.
Reserve the meeting rooms accordingly. Must confirm the detail of the date, time, number of customers, contact information, location and price .Also include the facility arrangement and the method of payment.
Check the executive floor lounge and meeting room constantly make sure the place is clean and tidy.
Prepare registration card and room key before guest’s arrival.
Update guest profile include repeat guest profile, loyalty guest profile, guest birthday profile, e-mail address and preference accordingly.
Upon guest check out, enquire the guest transportation arrangement and also ask the comment of guest entire stay.
Responsible for all the enquiries from guests.
Introduce The Level facilities to guests upon their arrival.
Record down all suggestions and comments from guests.
Assist The Level Manager to answer the phone calls in The Level.
Follow the instruction of the Emergency Procedure whenever applicable.
Yêu cầu công việc
- 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel
- College Degree or above in Hospitality or related fields
- English - Good level, written & spoken
- Computer Skills
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- International working environment
- Annual Outing Trip
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn.