Việc làm Mövenpick Hotel Hanoi

Cập nhật 20/10/2024 16:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Mövenpick Hotel Hanoi
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám sát Trải nghiệm Khách hàng / Guest Experience Supervisor
Mövenpick Hotel Hanoi
98 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.

 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.

 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.

 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.

 Manage customer incidents, following the established protocols.

 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.

 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.

 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.

 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.

 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.

 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and benefits package.
  • Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
  • 13th month salary, and holidays.

Yêu cầu công việc

- Good English

- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Yêu cầu hồ sơ

For further information, please contact: 08 9898 2131 - Ms. Lời
Khu vực
Báo cáo

Mövenpick Hotel Hanoi
Mövenpick Hotel Hanoi Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
83A Lý Thường Kiệt | Quận Hoàn Kiếm

Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.

Những nghề phổ biến tại Mövenpick Hotel Hanoi

Bạn làm việc tại Mövenpick Hotel Hanoi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mövenpick Hotel Hanoi

Mövenpick Hotel Hanoi

Click để đánh giá