Mô tả công việc
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Yêu cầu công việc
College Degree in Foreign languages or Administration
Relevant experience is an advantage
Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English; Proficient in MS Office; Filing Skill
Positive service attitude; Pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng