Mô tả công việc
Content management
· Develops engaging, creative, innovative content for regularly scheduled posts, which enlighten audiences and promote brand-focused messages.
· Coordinates social media messaging with performance team, brand managers, and quarterly or seasonal company goals.
· Works with other departments to develop social media timelines coinciding with new product releases, ad campaigns, or other brand messages.
PR Management
· Join hands with the team in order to build strong relationship with media partners, translate all brands & PR materials, develop the press release and others PR tactics to help leverage the brand’s performance & company reputation within local market.
Product Mix Match
· Come up with Mix Match ideas for brands.
· Coordinate with Design and Content to create Mix Match images, collection each week.
· Coordinate with Performance to define Target Audience for each Mix Match collection.
Social media report and monitoring & Social media management
Yêu cầu công việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of digital & social media market.
· Knowledge in luxury fashion brands is a preferable.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in social media role, preferably in fashion, cosmetic or media field.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skill/ competence:
· Good sense of content creating, story-telling & presentation skills.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external)
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
A big plus if you are a responsive, agile, detail-orientated, well-organized & teamwork player.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.
Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.