Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Nha khoa Tâm Đức Smile được thành lập từ tháng 4 năm 2008. Sau hơn 11 năm hoạt động, trung tâm đã tạo dựng được uy tín và sự tin cậy từ phía khách hàng, dần khẳng định được vị thế của mình trong những trung tâm chăm sóc răng miệng hàng đầu Việt Nam, chuyên về cấy ghép Implant và răng sứ thẩm mỹ.
Nhằm đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng cũng như khẳng định được giá trị thương hiệu. Trung tâm Nha khoa Tâm Đức Smile không ngừng học hỏi, bắt kịp và áp dụng nhiều công nghệ và dịch vụ thẩm mỹ theo xu hướng nha khoa thế giới nhằm mang đến nụ cười hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với đầy đủ giấy tờ pháp lý, bằng cấp và bề dày kinh nghiệm của đội ngũ bác sĩ, hệ thống trang thiết bị tiên tiến và sử dụng công nghệ hiện đại chuẩn quốc tế như: Máy X Quang Conebeam CT 3D, máy Panorex – Cephalometric, công nghệ thiết kế răng sứ CAD/CAM 3D, máy in mẫu răng hàm mặt 3D, phần mềm phân tích Implant 3D, công nghệ VCeph 3D, máy tẩy trắng răng Laser thế hệ mới…
Nha Khoa Tâm Đức Smile luôn đảm bảo mọi quá trình thẩm mỹ nha khoa diễn ra an toàn, chính xác, hiệu quả cao và mang đến nhiều lợi ích, giá trị vượt trội đảm bảo sự hài lòng cho khách hàng dù là những ca vệ sinh đơn giản hay những ca tiểu phẫu thẩm mỹ phức tạp.