Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ An Sương chuyên mua bán ô tô, phụ tùng ô tô, thiết bị ô tô, dịch vụ bảo hành, bảo dưỡng, thiết kế cải tạo hoán cải xe ô tô, sản xuất gia công các loại thùng xe tải, xe chuyên dùng.
Chúng tôi là một trong những công ty đi đầu trong mô hình siêu thị xe ô tô trên toàn quốc. Luôn tạo ra sự đổi mới và khác biệt để phục vụ tốt nhất.
Công Ty An Sương Đa dạng sản phẩm của các chủng loại Xe Tải, Xe Đầu kéo, Xe tải van, Xe Chuyên Dụng, Xe Khác, Xe Du Lịch, máy công trình. Chúng tôi là nhà phân phối của những thương hiệu trong và ngoài nước như Hàn Quốc – Nhật Bản - Việt Nam - Trung Quốc - Ấn Độ - Nga – Mỹ - Thái lan - Indonesia: Hyundai, Daewoo, Kia, Hino, Mitsubishi, Isuzu, Suzuki, Đầu kéo mỹ, Tmt, Jac, Giải phóng, Camc, Chenglong, Faw, Dongfeng, Howo, Faw, Vinaxuki, Forcia, Dongben, Veam, Sym, Kamaz, Komatsu, Hitachi, …. được cam kết về chất lượng sản phẩm trên thế giới và tại Việt Nam để phục vụ lâu dài và an toàn cho người tiêu dùng. Bên cạnh đó chúng tôi còn là đơn vị cung cấp các loại thùng xe, phụ kiện ô tô, phụ tùng ô tô uy tín, chất lượng, giá cả phù hợp.