Việc làm Renaissance Riverside

Cập nhật 23/12/2024 15:12
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Renaissance Riverside Hotel Saigon
Customer Experience & Telesales Team Leader
Renaissance Riverside
92 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 24 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Manage the Customer Experience & Outbound Sales team.

• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.

• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.

• Analyze sales metrics and prepare performance reports.

• Oversee the day-to-day operations of our teams.

• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.

• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction

Yêu Cầu Công Việc

• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.

• Good at English.

• Intermediate to advanced reporting skills.

• Ability to identify and analyze data for trends.

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Pro-active, hardworking and detail oriented.

• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.

• Problem solving skills.

• Excellent team player.

• Effective team co-ordination and leadership skills.

• A high level of commercial awareness.

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 20 Tr - 24 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Renaissance Riverside Hotel Saigon
Renaissance Riverside Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
8-15 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM

Khách sạn Renaissance Riverside Sài Gòn là khách sạn 5 sao sang trọng tại Thành phố Hồ Chí Minh được quản lý bởi Marriott International Inc., công ty lưu trú hàng đầu thế giới trong ngành khách sạn với 30 thương hiệu và hơn 7.000 khách sạn, khu nghỉ dưỡng trên 131 quốc gia và vùng lãnh thổ trên khắp thế giới. thế giới. 

Những ứng viên thành công và phù hợp sẽ gia nhập vào một công ty cam kết mang lại cơ hội phát triển và chế độ đãi ngộ tốt nhất cho các cộng sự của mình. Điều này được thể hiện rõ qua 5 ngày làm việc mỗi tuần của chúng tôi cùng với các đặc quyền và lợi ích khác được cung cấp tại Khách sạn Renaissance Riverside Sài Gòn.

Những nghề phổ biến tại Renaissance Riverside

Bạn làm việc tại Renaissance Riverside? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Renaissance Riverside

Renaissance Riverside

Click để đánh giá