Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Perform a wide variety of duties that may be confidential in nature.
· Act as front desk staff in the reception area and receive couriers and messengers as well as assist on-site visitors. Handle telephone calls, screen and route telephone calls; maintains a log of inquiries as required.
· Carry out administrative duties such as filing, typing, copying, binding, scanning, etc.
· Responsible to receive and update inventory records of all incoming purchased supplies, sorting and distributing incoming mail and other external documents.
· Receives and distributes parcel/document deliveries to the respective recipients as soon as she receives them.
· Ensuring that office is well maintained. Monitor and report any concerns regarding facility needs for maintenance, orderliness, and cleanliness.
· Act as local interface for regional IT to set-up computers and support to deal with local IT Vendors.
· Responsible for issuance of office and pantry supplies, marketing materials, and other related office items requested by respective departments.
· Conduct inventory management of all office and pantry supplies and marketing materials.
· Assist visitors in a welcoming manner especially when there are clients/ visiting colleagues/ executives. Provide refreshments (water/ coffee), and assist them with food delivery if needed.
· Perform miscellaneous job-related duties as assigned by Management.
Yêu Cầu Công Việc
· Must be able to read, write and speak in English
· Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work
· Knowledge of office management systems and procedures
· Good interpersonal and communication skills
· Attention to detail
· Bachelor’s Degree Graduate or Vocational Graduate related to Business Administration courses.
At least 1 year of experience directly related to the duties and responsibilities specified
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Rhenus là nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu với hoạt động toàn cầu và doanh thu hàng năm là 8,6 tỷ EUR. Rhenus có 39.000 nhân viên trên 1.120 địa điểm ở hơn 60 quốc gia.. Tập đoàn Rhenus cung cấp các giải pháp cho nhiều lĩnh vực khác nhau để hoàn thiện chuỗi cung ứng, bao gồm hoạt động vận tải đa phương thức, kho bãi, thủ tục hải quan cũng như các dịch vụ giá trị gia tăng sáng tạo.
Review RHENUS LOGISTICS LTD,.
Ngày nghỉ phép và ngày lễ nhiều, có các cơ hội để tích lũy kinh nghiệm. Quản lý chuyên môn kém, thăng chức nhờ vào sự thiên vị. (gl)
Công ty có rất nhiều phúc lợi, ngày nghỉ và ngày lễ. Rất nhiều sự thiên vị, mức lương rất thấp so với khối lượng công việc bạn phải bỏ ra. (gl)
Môi trường làm việc tốt và đội ngũ hỗ trợ rhenus giống như một gia đình. Lãnh đạo dễ gần và có chính sách cởi mở. (anbitionbox)
Những nghề phổ biến tại RHENUS LOGISTICS LTD,.
Bạn làm việc tại RHENUS LOGISTICS LTD,.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn