Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
REMOTE WORKING -WELCOME All CANDIDATES WITH RELATED EXP IN EMAIL MARKETING
Effective relationships with other departments to achieve delivery of solutions for clients.
Management of stakeholders – internal relationships, clients and suppliers.
Proactively initiates, develops and maintains effective working relationships with team members.
Demonstrates the ability to cooperate with a variety of people to achieve results.
Campaign/client requirements are met and
delivered on time.
Reporting is provided in a timely manner.
Timesheets completed daily to show minimum of
40 hours worked per week.
Create, schedule, and deploy email campaigns, including content creation and ensuring best practices in email design.
Manage email campaign content, ensuring relevance and engagement.
Monitor and analyse email campaign performance to optimize results.
Utilize Marketing Cloud tools such as Email Studio, Content Builder, and Journey Builder.
Troubleshoot issues within Braze and independently resolve or escalate as needed.
Maintain data integrity and manage subscriber data effectively.
Conduct A/B testing and other methods to enhance email deliverability and engagement.
Optimize internal delivery processes and methodologies.
Elevate clients to best-in-class status through strategic Braze Marketing Cloud solutions.
Yêu Cầu Công Việc
Industry and Function
· 2-3 years of experience in email marketing.
· Proficiency with Braze Marketing Cloud or other CRM platforms.
Role Challenges
· Flexibility, comfort in ambiguity and ability to adapt to changing needs of the client, project or Digitas.
· Experience working on complex, concurrent projects or programmes of work.
· Working with team members from different crafts and roles to add value across Digitas.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 30 Tr VND
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.