About Us
TGM Research is one of the fastest growing and most innovative market research companies, offering valuable insights to businesses across various industries. We are committed to delivering high-quality market research solutions to our clients by connecting them with the right participants through our online panels.
Job Description
As a Research/Sales Director at TGM Research, you will play a crucial role in building and maintaining strong relationships with our clients. You will be responsible for managing and growing key client accounts, ensuring client satisfaction, and maximizing their utilization of our online panels.
Along with promoting and selling our research/panel services, you will be the main point of contact with the client and directly managing/supervising the project execution with the support of a fieldwork team.
Finally, you will also be involved in strategic activities to identify and generate new streams of business to grow your team territory.
Responsibilities
- Identify new market opportunities, opportunities for account expansion and upselling of additional services, driving incremental revenue generation.
- Provide leadership in business development efforts by participating in high-level pitches, negotiations and client meetings, driving the acquisition of new clients and expansion of existing accounts.
- Manage and grow a portfolio of key client accounts (medium to big size/complexity), ensuring client satisfaction, retention, and revenue growth.
- Coordinate the execution of complex research projects, ensuring timely delivery of results.
- Provide full guidance for sampling strategy development and monitor fieldwork performance.
- Maintain excellent day-to-day communication with clients, advising on potential roadblocks and corrective actions to ensure the best service and client satisfaction throughout the project lifecycle.
- Monitor project financials and performance metrics, ensuring projects are delivered on time, within budget, and to client expectations.
- Identify areas for cost optimization and revenue enhancement, driving overall project profitability..
- 5-10 years of experience in both account management and/or project management within the market research, consulting, or online panel industry. The ideal candidate would already possess both skills.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Fluent English and another Asian language (preferably Vietnamese, Bahasa, Malay, Thai)
- Excellent problem-solving abilities.
- Entrepreneurial mindset – every day is different: we try, we fail, we try again and succeed.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Proficiency in using CRM software and Microsoft Office Suite.
- Research/Statistics/Data Science background is a bonus.
- Competitive salary and performance-based bonuses
- Professional development opportunities
- International Team setup
- Flexible Working Policy
- A collaborative and innovative work environment
- Working with newest technologies and using modern tools (including MacBook)
- 21 days of holidays + bank holidays
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review Savills Việt Nam
Môi trường thiếu chuyên nghiệp.Làm lâu không tăng lương không có định hướng phát triển cho nhân viên (rv)
Các đồng nghiệp rất thân thiện, chuyên nghiệp, làm việc nhóm tuyệt vời. (gl)
Văn hóa công ty tích cực, môi trường làm việc vui vẻ, luôn hỗ trợ lẫn nhau, ít cơ hội để phát triển hoặc thăng tiến (gl)