Company Description
Since its launch in May 2019, SmartPay has been dedicated to empowering and enriching the lives of micro, small, and medium enterprises by providing advanced and reliable technology. SmartPay now has over 650 thousand payment acceptance units and serves 40+ million users. The company is proud to have reached a paid-up capital of VND 865 billion by 2022 and is a member of the Vietnam Banks' Association.
Role Description
- Overseeing the development and implementation of digital lending strategies of SmartSME.
- Responsible for P&L and budget of SmartSME lending and insurance business.
- Developing and implementing acquisition strategies to create demand and identify lead generation sources.
- Establishing and maintaining partnerships with lead aggregators, fintechs, and e-commerce players.
- Proactively work with sales channels and partners to promote lending and insurance products.
- Work with different divisions in the bank to ensure success of lending products being promoted.
- Working with internal business units to identify and prioritize opportunities for process, technology, and change-related projects.
- Ensuring the digital app of SmartSME is simple but yet engaging for SME owners and relevant staff.
- Ensuring compliance with rules and regulations of SBV and authorities, whilst ensuring minimal risks to the business.
- Other tasks required by line manager / CEO.
Qualifications
- BA degree in Accounting, Business, Finance or relevant; higher is a plus.
- Minimum 7+ year experience sales in finance, accounting & auditing, or banking.
- Overall knowledge of commercial business and regulations that specifically affect SME or mSME credits.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership experience in managing diverse teams.
- Knowledge of regulatory compliance in financial services.
- Experience in banking or financial institutions.
- Experience in retail lending or digital lending.
- Ability to structure, plan, and execute projects.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)