Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
The Talent and Organizational Effectiveness Manager is responsible for delivering integrated talent management programs and initiatives that drive employee and organizational performance and enhance effectiveness. This role is responsible for supporting the implementation of the enterprise-integrated global talent, inclusion, learning and development strategies with emphasis of responsibilities in areas of Talent Management and Organizational Effectiveness.
Roles, Responsibilities & Typical Activities:
- Provide thought leadership and holistic talent consulting to senior HR leaders to enable the broader business and people priorities.
- Research, identify and incorporate external leading best practices, innovations, and trends into design of talent management and organizational effectiveness solutions where appropriate. Recommend strategies to address gaps, using organization development tools to support employee engagement goals.
- Create plans for deployment of global programs in support of regional talent priorities and identified key talent / high potential development.
- Development and delivery support of global Talent Management tools to support the business needs within MiTek Vietnam in partnership with external vendors, CoEs (Centers of Excellence) and HRBPs (may include assessments, development planning, leadership coaching, new leader assimilation, change management, culture, and inclusion)
- Partner with CoE and Internal Communications teams to develop and execute communications on various topics (training programs, management skills / best practices, coaching programs, etc.)
- Lead the execution of core processes across the Talent Management portfolio including performance management, employee engagement survey, communications, and talent planning.
- Build HR capability and increase consistency in utilization and application of global talent processes.
- Regional point person (first point of contact) for talent process/ technology questions & issues
- Participate in project teams for corporate wide projects / initiatives where appropriate.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications / Experience:
- University degree in related majors
- Minimum 5 years of relevant experience in HR/Talent and mid-career level
- Experience & knowledge of leading edge/current HR practices & thinking
- English level (CEFR) B2 or equivalent
Professional knowledge and skills:
- Problem solving capability by analyzing issues from different perspectives and drawing sound inferences from available data and then proposing workable solutions
- Agile in leading change and innovation
- Ability to influence and create buy-in from senior stakeholders.
- Uses insight and foresight to drive decisions
- Excellent leadership, interpersonal and communication skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)