Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.
Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.
Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.