Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Thygensen Textile Vietnam là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, thuộc Tập đoàn dệt may Thygesen của Đan Mạch thành lập năm 1931 tại Ikast, Đan Mạch. Công ty chuyên sản xuất các sản phẩm dệt kim (vải và hàng may mặc) Nhận thiết kế và gia công nhận đơn hàng cho thị trường nội địa và xuất khẩu. Sản phẩm chính của công ty gồm:
+ Vải dệt kim: Vải thể thao, vải hai lớp giữ nhiệt, vải lông cừu, vải Rib, vải Pique, vải Terry,.
+ Sản phẩm dệt kim khác: Quần áo thời trang, đồ bơi, bít tất na, nữ, trẻ em, đồ lót, quần áo dệt kim, khăn, băng y tế,..
Với kinh nghiệm lâu năm trong phát triển, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm dệt may, chúng tôi có khả năng cung cấp sản phẩm theo một chu trình khép kín từ dệt tới sản phẩm hoàn thiện. Mạng lưới các nhà cung cấp rộng khắp và liên tục được cập nhật giúp chúng tôi có thể mang đến cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ theo yêu cầu và theo các tiêu chuẩn quốc tế liên quan. Đồng thời công ty luôn đảm bảo giá cả cạnh tranh - giao hàng nhanh và đúng hẹn.