Responsibilities: • Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email. • Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead. • Sticks to service responsibilities to reach high performance standards. • Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Have at least 1 year's working experience in Global customer-facing roles. • Excellent spoken English is a must. • Excellent customer service skills • Passion and desire to develop in the IT industry.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ Annual Health Checkup 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side Nghỉ phép có lương 12 days of annual leave, 8 days of sick leave Full salary during the probationary period Khác For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary Competitive salary depending on experience Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of D
Diag tự hào là Trung Tâm Xét Nghiệm và Chẩn Đoán Y Khoa hàng đầu Việt Nam và là đối tác đáng tin cậy của các bác sĩ, phòng khám, bệnh viện và cho nhu cầu chăm sóc sức khỏe nhân viên của các doanh nghiệp. Diag được thành lập vào năm 1998 bởi các nhà sinh học – bác sĩ người Pháp, là Trung Tâm Xét Nghiệm chuẩn quốc tế với vốn đầu tư nước ngoài đầu tiên và lâu đời nhất ở Việt Nam, với sứ mệnh nâng tầm xét nghiệm y khoa cho người dân nơi đây. Chúng tôi vẫn cam kết với tầm nhìn này cho đến ngày hôm nay. Diag hướng đến mục tiêu mang đến chẩn đoán y khoa chất lượng vượt trội cùng công nghệ cải tiến vượt bậc, góp phần vào công cuộc chăm sóc sức khỏe cho người dân Việt Nam.