Job Description
- Manage the agency’s performance on online advertising campaigns via Google Ads, TikTok Ads, Facebook Ads, etc., to generate leads and acquire customers;
- Initiate following and deeply analyze Digital metrics to evaluate and optimize the efficiency of Digital activities and collaborate with the Digital team;
- Plan and monitor the company‘s ongoing presence on social media platforms such as Facebook, TikTok, and YouTube;
- Gain insights into the latest online marketing trends and continually update marketing strategies;
- Propose SEO direction and collaborate with the content team to enhance the company’s website;
- Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, conversion rates, etc., to improve user experience and increase the number of traffic and leads;
- Identify key issues in different contexts and perspectives to deliver project objectives;
- Analyze the effectiveness of digital marketing using analytics tools, such as Google Analytics (GA4), SEM Rush, and SimilarWeb;
- Continuously implement PDCA to improve advertisement performance, maintain the effective channel/content, and improve ineffective activities by A/B test.
Requirements
- Bachelor’s degree in Marketing/ Business is preferable;
- Proficiency in English communication & Microsoft Office;
- Analytical mindset and critical thinking skills;
- At least 2 years in Digital Marketing for lead generation and performance tracking;
- Experience and Knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media platforms (Facebook, Youtube, TikTok), and web analytics tools: Google Analytics (GA4), SEM Rush, SimilarWeb, etc.
Other information
- Working place: No 02, Pho Quang Street, Ward 02, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
- Working time: 7:30 – 17:30, from Monday to Friday
Benefits
- Allowances: Attendance, Transportation, Lunch
- Salary Review and Bonus
- PVI Healthcare Package
- Company events: Family Day, Company Trip, Year-End Party, Sales Achievement Party
- Full social insurance contribution
- Flexible working hours
- Vehicle purchase with discounts
- Subsidy for learning driving licenses and foreign language classes
Được thành lập ngày 10/10/2007, Trường Đại học Thành Tây trở thành thành viên của Tập đoàn Phenikaa - Tập đoàn Công nghệ và Công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Ngày 21/11/2018, Trường chính thức mang tên Trường Đại học Phenikaa.
Với sự đầu tư của Tập đoàn Phenikaa, Trường đã và đang được tái cấu trúc toàn diện theo định hướng Đổi mới sáng tạo và nghiên cứu để cung với hệ thống liên cấp trở thành một trong ba trụ cột của Hệ sinh thái Phenikaa là Doanh nghiệp - Giáo dục - Nghiên cứu khoa học.
Trường Đại học Phenikaa có định hướng phát triển là một trường đại học không vì lợi nhuận và dựa trên triết lý giáo dục: Tôn trọng - Sáng tạo - Phản biện.
Review ĐẠI HỌC PHENIKAA
Điều kiện làm việc tốt với ít căng thẳng. Cơ sở hạ tầng tốt (GL)
Môi trường làm việc không tốt cho những người tài giỏi (GL)