Việc làm ĐẠI HỌC PHENIKAA

Cập nhật 21/12/2024 23:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
TRƯỜNG ĐẠI HỌC PHENIKAA
angelina Restaurant Supervisor
ĐẠI HỌC PHENIKAA 3.5★
2 đánh giá 172 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

MAIN DUTIES:

Administration

• Control and acknowledge all store requisitions and purchase requests in the absence of the outlet manager

• Fill up the weekly cleaning plan in the absence of the outlet manager

• Issue and follow up on all needed maintenance requests in the absence of the outlet manager

• Fill up the daily acknowledgement form

• Fill up the log book in absence of the outlet manager

• Communicate to outlet Manager any areas of concerns

• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the performance of the team

• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the guest comments

• Support the outlet manager in the implementation of any special events

• Ensure excellent communication within the team

• Support the outlet managers in any tasks or responsibilities that is the area of competences of the supervisor

Financial and Revenue Responsibilities

• Communicate the financial target (budget) to the team

• Is active and work hard to reach the budget

Training and Human Resources Management

• Train the team according to the monthly training plan

• Issue training checklist for all given training

• Establishes effective employee relations and maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees

• Control the grooming of each F&B staff

• Give regular positive and negative feedback to all waiters in a constructive way

Guest Service Responsibilities

• Ensure full guest satisfaction at any time

• Develop customer loyalty and recognition

• Introduce and up sell any special events / promotions

• Gather guest feedback and report to outlet Manager

• Handle and follow up on any guests complains in absence of the outlet Manager

• Report any complains / good or bad comments to the outlet manager

• Work hard to satisfy any guest requests

Operational Responsibilities

• Ensure smooth and efficient service at any time

• Ensure proper atmosphere of each outlet according to the time of the day (music, lighting, aromas, temperature…)

• Ensure good communication between kitchen, bar and service team

• Check all buffet set up

• Check restaurant and table set up

• Know and ensure full follow up on the Sofitel brand standards

• Control the cleanliness of bar counter and back office

• Ensure proper organization of each service stations

• Ensure efficient sequence of service

• Follow up that all given training and fully followed by the staff

• Handle and follow up on any guests complains

• Report any guest complains to Asst DFB

Meetings to attend

• Attend the daily F&B morning briefing

• Attend be monthly promotion meeting in absence of the outlet Manager

• Attend the weekly pre con meeting in the absence of the outlet manager

• Attend the monthly FB manager meeting in the absence of the outlet manager

Miscellaneous

• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.

• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.

Quyền lợi được hưởng

Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.

Talent development through learning programs by Academy Accor.

Opportunity to grow within the property, the company and across the world!

Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.

Yêu cầu công việc

• Minimum 3 years experience in the same position

• Solid foundation on client handling & business development

• Excellent communication and interpersonal skills

• Strong in Microsoft Office suite

• Fluent in English and Vietnamese (spoken& written)

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV qua hoteljob.vn hoặc liên hệ trực tiếp

Khu vực
Báo cáo

TRƯỜNG ĐẠI HỌC PHENIKAA
ĐẠI HỌC PHENIKAA Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập ngày 10/10/2007, Trường Đại học Thành Tây trở thành thành viên của Tập đoàn Phenikaa - Tập đoàn Công nghệ và Công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Ngày 21/11/2018, Trường chính thức mang tên Trường Đại học Phenikaa.

Với sự đầu tư của Tập đoàn Phenikaa, Trường đã và đang được tái cấu trúc toàn diện theo định hướng Đổi mới sáng tạo và nghiên cứu để cung với hệ thống liên cấp trở thành một trong ba trụ cột của Hệ sinh thái Phenikaa là Doanh nghiệp - Giáo dục - Nghiên cứu khoa học. 

Trường Đại học Phenikaa có định hướng phát triển là một trường đại học không vì lợi nhuận và dựa trên triết lý giáo dục: Tôn trọng - Sáng tạo - Phản biện. 


Review ĐẠI HỌC PHENIKAA

3.5
2 review

20/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Điều kiện làm việc tốt với ít căng thẳng. Cơ sở hạ tầng tốt (GL)

20/11/2024
Giảng viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc không tốt cho những người tài giỏi (GL)

Những nghề phổ biến tại ĐẠI HỌC PHENIKAA

Bạn làm việc tại ĐẠI HỌC PHENIKAA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẠI HỌC PHENIKAA

ĐẠI HỌC PHENIKAA

Click để đánh giá