Your Role
You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
- To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the Field Sales + Operational Care Center (OCC).
- To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through engaging interactions, regular care visits + pro-active advisory + consulting to drive customer excellence.
- To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding principle in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.
- To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
- To collaborate with Finance + Revenue Care Center (RCC) to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
- To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes.
- To prepare, review + refine customer reports.
- To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
- Bachelor degree in International Business/Supply chain/Logistics (related educational background is acceptable).
- Having at least 2 years working experience in Air Logistics Operations (Import/ Export) is an advantage.
- Good knowledge about international freight forwarding, logistics and import - export.
- Careful, responsible, detail-oriented, able to work under pressure.
- Able to work on the weekend and night shifts (details will be shared during the interview).
- Having good customer service, task and time management & communication skills.
- Good command of English (both verbal & written).
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
YB Spa đã và đang sở hữu chất lượng dịch vụ tốt nhất. Đáp ứng nhu cầu làm đẹp của khách hàng trên nhiều phương diện. Với hệ thống 21 chi nhánh có mặt ở nhiều tỉnh thành tại Việt Nam. Trong tương lai, YB Spa tiếp tục phát huy những thế mạnh có được, vươn mình trở thành thương hiệu làm đẹp tiêu chuẩn Quốc tế vươn tầm châu Á.
YB Spa luôn cập nhật những công nghệ thẩm mỹ và đầu tư vào các liệu pháp làm đẹp đẳng cấp thế giới để đáp ứng tốt nhất nhu cầu làm đẹp an toàn – hiệu quả cho quý khách hàng.
Hệ thống máy móc, thiết bị tại tất cả cơ sở YB Spa trên toàn quốc đều được nhập khẩu trực tiếp từ những nhà cung cấp vật tư uy tín trên thế giới và không ngừng được cập nhật, nâng cấp mỗi ngày.
YB Spa chú trọng đầu tư hệ thống cơ sở vật chất sang trọng, hiện đại đáp ứng nhu cầu làm đẹp tốt nhất dành cho khách hàng. Cơ sở vật chất chuẩn 5 sao, mang phong cách hiện đại, tinh tế.