Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Các phòng ban đang tuyển dụng tại Wipro Consumer Care Vietnam
Việc làm Wipro Consumer Care Vietnam
Cập nhật 03/12/2025 23:49
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Trade Mkt
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
20/01/2024
Hạn nộp hồ sơ:
21/02/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
2 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
1. ROLE:
To develop, establish and manage the sales strategy process, including the generation of brand/ sales strategies, channel strategies and category reviews.
2. RESPONSIBILITIES:
Plan, execute and conduct activities to strengthen brand image throughout BTL activities to ensure the brand image visually.
Assist TMK Manager in creating idea, concept, for assigned projects in special occasion of the year in order to maximize brand exposure.
Co-ordinate with brands and sales departments in organizing nationwide promotion and event.
Support to TMK Manager in controlling A&P budget spending for assigned projects and provide the accurate budget spending report when required.
Responsible for new channel development in order to expand brands coverage. Propose improvement for these new channels every - year.
Manage and co-ordinate internal & external communication to ensure accomplishing the assigned works within planned schedule.
Responsible for searching and evaluating outsourcing that is fit in budget/ requirement for specific project.
Provide ad-hoc assistance when required
Make monthly & quarterly report relevant to channel
To develop, establish and manage the sales strategy process, including the generation of brand/ sales strategies, channel strategies and category reviews.
2. RESPONSIBILITIES:
Plan, execute and conduct activities to strengthen brand image throughout BTL activities to ensure the brand image visually.
Assist TMK Manager in creating idea, concept, for assigned projects in special occasion of the year in order to maximize brand exposure.
Co-ordinate with brands and sales departments in organizing nationwide promotion and event.
Support to TMK Manager in controlling A&P budget spending for assigned projects and provide the accurate budget spending report when required.
Responsible for new channel development in order to expand brands coverage. Propose improvement for these new channels every - year.
Manage and co-ordinate internal & external communication to ensure accomplishing the assigned works within planned schedule.
Responsible for searching and evaluating outsourcing that is fit in budget/ requirement for specific project.
Provide ad-hoc assistance when required
Make monthly & quarterly report relevant to channel
Yêu cầu công việc
At least 2 years' experience in Trade Marketing,
University graduated.
Good communication and influencing skills.
Proactive, teamwork, highly motivated to work and deliver through the team.
Strong sense of creativity and adaptability in dealing with a diverse work environment
Good command of written and spoken English and computer skills.
University graduated.
Good communication and influencing skills.
Proactive, teamwork, highly motivated to work and deliver through the team.
Strong sense of creativity and adaptability in dealing with a diverse work environment
Good command of written and spoken English and computer skills.
Quyền lợi được hưởng
Máy tính xách tay
Bảo hiểm
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Bảo hiểm
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo
Wipro Consumer Care Vietnam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 7, Đường số 4, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương
Wipro Consumer Care Việt Nam là công ty FMCG quốc tế hàng đầu, nơi mọi người có thể phát triển và nhận ra tiềm năng của mình đồng thời tạo ra những thương hiệu và sản phẩm truyền cảm hứng cho cuộc sống của người Việt. Kể từ khi bắt đầu hoạt động vào năm 1996, chúng tôi đã đưa Wipro Consumer Care Việt Nam trở thành doanh nghiệp chăm sóc cá nhân và gia đình không cần giấy tờ lớn thứ ba trên thị trường với tốc độ tăng trưởng hai con số hàng năm và các thương hiệu được đánh giá cao như Enchanteur, Romano, Gervenne, Tinh chất sinh học, MaxKleen, Carrie Junior.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu hoạt động vào năm 1996, chúng tôi đã đưa Wipro Consumer Care Việt Nam trở thành doanh nghiệp chăm sóc cá nhân và gia đình không cần giấy tờ lớn thứ ba trên thị trường với tốc độ tăng trưởng hai con số hàng năm và các thương hiệu được đánh giá cao
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Wipro Consumer Care Vietnam
3.5
6 review
11/11/2020
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Môi trường tốt cho fresher, nhưng khó phát triển lâu dài
17/07/2020
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Bình Dương
Văn hóa công ty tốt, sự đãi ngộ và chăm sóc nhân viên chu đáo (ID)
16/07/2021
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Bình Dương
Cty khá ok cho mấy bạn mới ra trường vào học hỏi /tìm kinh nghiệm/make up CV (CTT)
Những nghề phổ biến tại Wipro Consumer Care Vietnam
Bạn làm việc tại Wipro Consumer Care Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Wipro Consumer Care Vietnam
Click để đánh giá