- Build the plans and strategies of Sales
- Synthesize, analyze, evaluate data, collect information from the market to propose suitable business strategies for each period.
- Search, maintain and expand relationships with customers
- Directly searching, expanding and increasing new sources of customers
- Suppervise and maintain the customer base; constantly enhance and improve customers' satisfaction.
- Combine with CS Dept. to feedback & sovle customers' problems
- Support, participate in the recruitment process of Sales staff
- Develop training programs, direct training to ensure the quality of Sales staff, evaluate employee performance periodically
- Supervise the activities of Sales staff, speed up the progress, quality and capacity of Sales staff's work.
- Propose to reward/reprimand/discipline Sales staff base on case-by-case
- Plan of Sales team's activities & organize the implementation. Report periodically as required by BOD.
- Coordinate with company departments, suppliers to find suitable solutions for customers.
- Graduate from University/College with related fields.
- 1-2 years experiences in similar position.
- Good at Chinese.
- Good interpersonal and negotiation skills.
- Good Analytical skills and Customer care skills.
Anheuser-Busch InBev SA/NV (phát âm tiếng Hà Lan: [ˈɑnɦɔi̯zər ˈbuʃ ˈɪmbɛf], viết tắt là AB InBev) là một công ty nước giải khát và sản xuất rượu bia đa quốc gia có trụ sở ở Leuven, Bỉ. Hãng này là nhà sản xuất bia lớn nhất thế giới và có 25 phần trăm thị phần toàn cầu. AB InBev đã được hình thành thông qua ba vụ sáp nhập liên tục 4 tập đoàn sản xuất bia rượu quốc tế: Interbrew từ Bỉ, AmBev từ Brazil, Anheuser-Busch từ Hoa Kỳ và SAB Miller từ Nam Phi. Tập đoàn này có 16 nhãn hiệu mã mỗi nhãn hiệu tạo ta hơn 1 tỷ USD doanh thu mỗi năm. Công ty này sở hữu tổng cộng hơn 600 nhãn hiệu (2020). Danh mục nhãn hiệu của hãng này bao gồm Budweiser, Corona và Stella Artois, các thương hiệu quốc tế Beck's, Hoegaarden và Leffe và các thương hiệu trong nước như Bud Light , Skol, Brahma, Antarctica, Quilmes, Victoria, Modelo Especial, Michelob Ultra, Harbin, Sedrin, Klinskoye, Sibirskaya Korona, Chernigivske và Jupiler. Tổng doanh thu cho tất cả 200 nhãn hiệu AB InBev trong năm 2014 là hơn 47 tỷ USD. Tập đoàn này sử dụng hơn 155.000 người ở 25 quốc gia. Sau vụ sáp nhập của các công ty Hoa Kỳ Anheuser-Busch vào năm 2008, có trụ sở tại Saint Louis, Missouri, công ty bắt đầu báo cáo kết quả tài chính của mình bằng đô la Mỹ.
Review Anheuser-Busch InBev SA/NV
không phải là nơi tuyệt vời để làm việc
Văn hóa nơi làm việc tốt nhưng phải làm ca đêm
Lương cao phúc lợi tốt