Mô tả công việc
1. Attend briefings and get assigned on work areas for the shift.
2. Ensure designated area is properly and regularly cleaned.
3. Report any faults or maintenance requests to the shift leader or Housekeeping Office promptly.
4. Develop knowledge of locations of outlets and other hotel facilities to direct guests if requested.
5. Perform cleaning with a minimum disturbance to guests.
6. When applicable, assists guests when working in the elevator areas.
7. Ensure toilet and tissue papers are properly stocked in the restrooms.
8. Greet all guests with an appropriate greeting and friendly smile.
9. Offer all possible assistance to guests and respond to guests’ request.
10. Keep trolley neat and adequately supplied.
11. Maintain all equipment in good working condition.
12. Keep storeroom neat and in good order.
13. Seek opportunities to continually improve guest service
14. Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
15. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
16. Make pantry in order before duty off. Send rubbish to hotel designated rubbish room.
17. Hand over necessary information to next shift attendant.
18. Perform any other tasks assigned by Public Area Shift Leader and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience as a Public Area Attendant in upscale hotels or equivalent.
2. High School Diploma in General Education or Vocational Training Diploma in related discipline preferred.
3. Good knowledge of cleaning techniques, specialized equipment and related chemicals.
4. Willingness to work various shifts and ability to work under high pressure.
5. Good physical health.
Yêu cầu hồ sơ
Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi và tài sản quý của hệ thống bệnh viện Đa khoa Tâm Anh. Do đó, thông tin bệnh viện Tâm Anh tuyển dụng luôn được cập nhật mới nhất cho các ứng cử viên có tiềm năng, tâm và tầm trong ngành y. Ngay từ đầu mới thành lập, Tâm Anh TP. HCM và Hà Nội luôn nỗ lực tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, để cao sự sáng tạo, cống hiến, phát triển, thăng tiến và luôn đồng hành với trách nhiệm, quyền lợi của mỗi Cán bộ nhân viên.
Review Đa Khoa Tâm Anh
Công ty có mới nới cũ, một số nhân viên có thái độ làm việc tệ. Một nhân viên ở đây phải ôm đồm rất nhiều việc. Một số nhân viên không thân thiện lắm.
Mỗi khi dự án gặp lỗi là lại đổ cho nhân viên. Công ty toàn tuyển người trẻ, chưa kinh nghiệm mà quy trình đào tạo nhân viên của công ty cũng kém nữa.
Môi trường làm việc chia phe khá nhiều. Nhân viên làm ở đây dự tính một tháng tốn tiền phí quỹ mua bánh, quà cáp sinh nhật cho trưởng phòng, trưởng ban, giám đốc bộ phận cỡ 500k.