Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Role:
Drive Sales Force/CMM effectiveness and efficiency through building sales fundamentals, including operationalizing sales strategy, optimizing sales force structure, size and deployment, selling and operation processes, data and scorecards, sales force automation, roles and KPI, field discipline guidelines as well as incentive and rewards.
Accountabilities:
1. Sales/CMM Strategy Operationalization
Engage with and support Sales Force/CMM to operationalize sales strategy in terms of:
- Understanding sources of growth at territory, sales route and outlet levels
- Understanding geographic and channel dynamics
- Executing customer segmentation, classification, prioritization and targeting
2. Sales Force/CMM Structure, Sizing and Deployment
- Optimize sales force size, structure and deployment based on territory potential, customer classification, customer facing time and span of control
3. Selling and Sales Operation Processes
- Design, align, deploy and enable stakeholders in executing selling and sales operation processes (MCL, target setting and allocation, customer master data management, Sales Force/CMM master data management, guidelines on field execution and disciplines, etc.)
- Act as a custodian for assigned selling and sales operation processes by tracking process execution by stakeholders to ensure process compliance as well as process improvement and simplification.
4. Sales Force/CMM Roles, KPI, Incentive and Rewards
- Define and clearly communicate role, KPIs for each Sales Force/CMM position (in line with ANI principle on 2 sales metrics and 3 KPIs)
- Review/design/communicate incentive and reward scheme to support business priorities (90% sales banker, sales-KPI weight: 70-30, sales measure in value, awards for 15% top performers)
- Act as a custodian for incentive implementation (sales and KPI performance, incentive calculation/payout SOP and award qualifying process)
5. MIS Data and Reports/Dashboards
- Develop insights into Sales Force/CMM and Management requirements for data and reports (leadership and senior managers, SLM, FLM)
- Work with MIS to propose MIS report templates (trackers and dashboards for TMS/IMS/off-take sales, KPIs, NU, ACNielsen market share, Inventory, DOH and AR collection)
- Roll out MIS report templates to the Sales Force/CMM and enable FLM/FLM to understand, analyze and interpret MIS dashboards for taking timely actions
6. Sales Force/CMM Automation
- Collaborate with SFA to identify opportunities for Sales Force/CMM automation to improve productivity
- Support SFA in proposing and aligning with stakeholders on solutions to Sales Force/CMM automation
- Modify selling and sales operation processes as part of automation solutions
7. SFE Project and Initiatives
- Identify issues and opportunities with root causes related to sales/CMM fundamentals
- Work with stakeholders (e.g. Sales leadership, SLM and FLM) to propose and align on SFE initiatives to build sales fundamentals and improve sales productivity via specific SFE projects
- Roll out and drive execution of SFE projects in conjunction with stakeholders
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 5 years of experience in managerial/supervisory role in pharma, FMCG, nutrition, consulting industry
- Bachelor degree
- Good English skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện được thành lập năm 2008
Mission
Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.