Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Được thành lập từ năm 2009, Khải Hoàn Group hiện tại là Tập đoàn Đầu tư và Phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với quy mô hơn 1.500 nhân viên và các công ty thành viên.
Công ty CP BĐS Khải Hoàn Land thuộc Khải Hoàn Group hiện nằm trong top 5 nhà phân phối bất động sản hàng đầu Việt Nam với hơn 20 Sàn Giao dịch Tập trung và 02 Trung tâm đào tạo chuyên viên Môi giới BĐS chuyên nghiệp.
Xem nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi - then chốt làm nên thành công của công ty, đánh giá cao những giá trị mang lại từ sức mạnh WIN – WIN, Khải Hoàn Group xây dựng hệ thống lương thưởng - chính sách đãi ngộ cạnh tranh nhất trên thị trường hiện nay, hướng tới trở thành một trong những nhà tuyển dụng được yêu thích nhất.