Mô tả công việc
Mô tả công việc:
Facilitate the deployment process for new customers, ensuring they understand the functionalities and value of KiotViet products.
Build relationships with customers at all levels to understand their personal and business challenges.
Work from Monday to Friday (8:00- 17:30) and Saturday morning (8:00- 12:00)
Conduct regular check- ins with customers/ foreign agents to ensure satisfaction and address customer feedback.
Monitor usage and provide information and recommendations to enhance the customer experience.
Manage and report tasks to superiors following established procedures.
Conduct customer surveys, summarize results, and report findings to management as per the plan.
Yêu cầu công việc:
Enthusiastic, with a strong customer service mindset and a customer- centric approach.
Proficient in speaking and writing English.
At least 6 months of experience in Sales/Customer Service.
Preference will be given to candidates with experience in technology, telecommunications, or financial service companies.
Quyền lợi & Chính sách:
Enjoy benefits as per legal regulations (holidays, social insurance, health insurance, etc.).
Desirable salary that match your skills and work experience.
Work in a dynamic and friendly environment.
Health care: Annual health check- up.
Participate in free company clubs such as Yoga, reading, technology, etc.
Good career opportunities and advancement, with a clear career development pathway.
Bonuses for holidays, Tet (Lunar New Year), birthdays, and other special benefits for family members, along with various fun activities throughout the year.
Provided with high- performance computers and modern working equipment.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 01:10:02
Công ty Cổ Phần Công nghệ Viễn Thông Sài Gòn (Saigontel) - Một trong những công ty đại chúng quy mô lớn tại Việt Nam. Với những thành tựu đã đạt được, SaigonTel đang được đánh giá là một trong những đơn vị kinh tế tư nhân hùng mạnh, có chiến lược phát triển bền vững và năng động, có tiềm lực hội nhập quốc tế. SaigonTel hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, kinh doanh cao ốc thông minh và bất động sản khu công nghiệp,...
Lĩnh vực kinh doanh:
· Cung cấp thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông
· Thi công, lắp đặt các công trình Bưu chính viễn thông
· Dịch vụ gia tăng trên mạng viễn thông
· Dịch vụ cho thuê, lắp đặt, bảo hành, bảo trì và sửa chữa các sản phẩm công ty kinh doanh
· Tư vấn, phát triển, cài đặt, tích hợp hệ thống viễn thông, tin học, chuyển giao công nghệ, dịch vụ phần mềm
· Hoạt động trong lĩnh vực truyền thông đa phương tiện.
· Bất động sản.