Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
- Update new circulars/ decrees/ regulations of the government
- Supervise/ remind and encourage team fulfill tasks on time
- Checking all transactions in department & Monitoring cash flow of the Company
- Monthly P&L report and analysis to management team
- Highlight and raise up the problem which beyond limit to management team
- Appraise/ consider and promote team year end & Training/encourage to develop and improve team up
- Set up new management methods for department or Company
- Connect or solve the problem among team and departments
- Ensure all of the activities in the Company comply with the regulations and policy of the Company
- Ensure all of the reports come out on time (In the Company and government organizations)
- Exchange as well as solve all of the problems which related to banks/ Customs/ Tax/ Other organizations
- Monthly review result of the company with management team and remind to control
- Set up new account code for NFV and train staff to comply with scope of work
- To perform other duties as may be assigned by AVP & - Combine GL
Yêu cầu công việc
- 03 - 05 years experiences in the position of Chief Accountant or equivalent.
- Having experience in factory will be an advantage.
- Able to create FA reports with analysis is required
- Able to explain financial information to non-financial colleagues understanding
- Having experience as ERP system user is an advantage
- Good interpersonal skill and communication skills
- Able to communicate in English at communicable level is required
- Being good team leader & team player, flexible, and able to work independently with minimal supervision
Quyền lợi được hưởng
- Meals & transportation allowance
- Bonus before Lunar New year
- Special bonus for the yearly best performance of operation
- Insurance 24/24
- Social insurance regimes according to the law
- Training courses to enhance soft skills
- Employee gifts on special occasions i.e Birthday, Tet holiday, etc.
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng