Mô tả công việc
MAIN ROLES
- To review all purchase/ payment/ advance requests from all departments, review all records in general ledger, and make/ review all closing entries to ensure the accuracy of financial statements and the compliance with legal regulations. To prepare the monthly, quarterly and yearly Statement of Income & the Statement of Balance Sheet (VAS and IFRS form)
- Make reports as requested by FC and DOF.
- Make quarterly consolidated package report for Head Quarter in Korea. Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends.
- Recommends financial actions by analyzing accounting options.
- Substantiates financial transactions by auditing documents.
- Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures.
- Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions.
- Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.
- Maintains financial security by following internal controls.
- Direct internal and external audits to ensure compliance
- Plan, assign and review staff’s work
- Support month-end and year-end close process
- To have a complete understanding of the Hotel Employee Handbook and adhere to the regulations contained therein.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
SUPPORTIVE ROLE
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Motivate staff about work by establishing equal opportunities, including education.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation and support system with organizations concerned in government relations activities.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Bachelor’s degree or Diploma in Accounting, Finance or related field. Good knowledge of VAS and IFRS
- Experience: 3 years in hotel accounting or auditing experience including management experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel preferred
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that affects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in Microsoft Office, ERP system
- Familiar with tax regulations and relevant laws
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good English reading, writing, speaking skills
- Accounting, Corporate Finance, Reporting Skills, Attention to Detail, Deadline-Oriented, Reporting Research Results, Confidentiality, Time Management, Data Entry Management
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng