Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
In your role, you will support Digital Performance Manager in executing digital marketing activities. This role will focus on traffics, sales volumes on mobile apps & website.
Fucntion 1. Mobile Apps Marketing
- Develop and execute mobile app advertising campaigns to increase daily traffic and sales.
- Analyze customer behavior data to identify opportunities for campaign improvement.
- Proficient in using mobile attribution platforms (Appsflyer, GA4, Adjust, Apps Annie).
- Leverage martech tools to segment audiences and deliver personalized advertising and in-app experiences.
Function 2. SEO/ASO Organic Channel Marketing:
- Implement SEO/ASO strategies to increase website and app traffic, as well as drive transactions through organic channels.
- Manage website content to ensure SEO/ASO best practices are followed.
- Optimize e-commerce website for on-page and off-page SEO/ASO.
Function 3. Paid Ads:
- Manage paid advertising campaigns on top platforms (Google, Facebook, TikTok, ...).
- Collaborate with agencies and third-party partners to execute and optimize paid media campaigns.
- Monitor campaign performance, provide regular updates, and propose new strategies for improvement.
Function 4. Reporting:
- Track and analyze customer data, behavior, and media performance.
- Generate comprehensive reports and provide actionable insights to stakeholders.
Other administration tasks:
- Sourcing and managing agencies relating to digital Performance as (Video, Banner ads, ......)
- Processing administration tasks relating to Digital Performance (Contracts, Payment...)
- Getting assigned tasks from line managers.
Yêu Cầu Công Việc
Functional knowledge & experience:
- At least 02 years experience in digital performance marketing for e-commerce.
- Have experience with Mobile app, SEO and advertising platform.
- Good analysis skills
- Sales & Performance oriented
Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors
Seniority: Proven work experience as a Omni- channel digital performance manager
Language: Good English
Office skills: Microsoft office in advance (Excel)
Attitude:
This job requires you to be dynamic and high-energy.
Efficiency
Good communication (listening, negotiation and presentation abilities)
Ability to work under pressure
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 24
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng